Prezentację najnowszych trendów na sezon wiosna lato

SEPHORA TREND REPORT – ODKRYJ ŚWIATOWE TRENDY WCZEŚNIEJ NIŻ INNI!

• Sephora zaprasza na prezentację najnowszych trendów na sezon wiosna-lato –
16-17 marca, CH Arkadia w Warszawie
• Super konkurs Trend Lovers dla wszystkich kochających trendy – do wygrania nagrody od czołowych projektantów m.in. sukienka La Mania, torebka Diane von Furstenberg oraz portfel Jimmy Choo
Warszawa, 8 marca 2013 r. – Chcesz wcześniej niż inni poznać najnowsze światowe trendy w makijażu, pielęgnacji i zapachach obowiązujące w sezonie wiosna-lato 2013 oraz nowe kolekcje kosmetyków wiodących światowych marek? Koniecznie weź udział w imprezie Sephora Trend Report, która odbędzie się w warszawskim centrum handlowym Arkadia w sobotę i niedzielę, 16 i 17 marca 2013 r. Dwa razy do roku Sephora, największa sieć perfumerii na świecie, część modowego koncernu LVMH skupiającego najbardziej luksusowe marki, podczas imprezy Sephora Trend Report jako pierwsza prezentuje najgorętsze światowe trendy i nowości kosmetyczne. Dodatkowo, jeżeli uważnie śledzisz nowości oraz pokazy mody, sprawdź swoją wiedzę w konkursie przygotowanym przez Sephora specjalnie dla Trend Lovers.
Sephora Trend Report
Sephora Trend Report to moc atrakcji i emocji, czyli pokazy makijażu w wykonaniu światowej klasy wizażystów, Teatr Zapachów – taneczna interpretacja nowości zapachowych, a także dostęp do najszerszej oferty nowych kosmetyków, które można swobodnie testować. Eksperci marek Clarins, Dior, Estée Lauder, Givenchy, Shiseido i Sephora przedstawią swoje nowe kolekcje oraz najważniejsze nowości kosmetyczne nadchodzącego sezonu. Będą także udzielać wszystkim zainteresowanym bezpłatnych indywidualnych porad i konsultacji, na które można zapisać się za pośrednictwem infolinii Sephora, dostępnej pod numerami telefonów: 801 801 400 i 12 682 84 94.
Podczas wielkiego finału Sephora Trend Report, który rozpocznie się w niedzielę, 17 marca, o godzinie 15.30, Sara Biria, główna makijażystka Sephora PRO Beauty Team USA, pokaże jak w nowym sezonie nosić ultramodne pudrowe pastele. Natomiast Agnieszka Ścibior, redaktor naczelna magazynu Viva! Moda, podczas pokazu mody przedstawi najważniejsze trendy nowego sezonu. W finale, który poprowadzą Karolina Malinowska i Olivier Janiak, wezmą udział znane postacie ze świata filmu i telewizji. Nie może więc Ciebie tam zabraknąć!
„Sephora, dzięki przynależności do koncernu LVMH, posiada silną pozycję w świecie mody i kosmetyków oraz olbrzymią wiedzę na temat najgorętszych trendów, które sama również kreuje. Bardzo chętnie dzielimy się tą wiedzą z naszymi klientami, dlatego dwa razy do roku organizujemy dobrze już znaną w branży imprezę Sephora Trend Report” – powiedziała Małgorzata Dzięcielewska, dyrektor ds. marketingu, Sephora Polska. „Jeżeli chcesz wiedzieć wcześniej niż inni co jest trendy tej wiosny i lata, koniecznie weź udział w Sephora Trend Report oraz skorzystaj z atrakcji przygotowanych specjalnie z myślą o miłośnikach trendów, takich jak na przykład indywidualne konsultacje z ekspertami prestiżowych marek, pokaz mody przygotowany przez Agnieszkę Ścibior, czy konkurs na portalu Facebook” – dodała Małgorzata Dzięcielewska.

Konkurs Trend Lovers
Z okazji nowego sezonu dla miłośników trendów Sephora przygotowała także konkurs na portalu Facebook. Do wygrania są atrakcyjne nagrody od wiodących światowych projektantów: sukienka marki La Mania, torebka Diane von Furstenberg oraz portfel Jimmy Choo, a także karty upominkowe Sephora o wartości 100 zł każda. Więcej szczegółów na: https://www.facebook.com/SephoraPolska – aplikacja Trend Lovers.
Trend Book
Najświeższe trendy zostaną zaprezentowane także we wszystkich salonach Sephora w Polsce m.in. poprzez Trend Book, czyli kompendium wiedzy na temat wiosennych i letnich hitów w kosmetyce oraz modzie, dostępne dla wszystkich miłośników trendów.

"Trend Report Jesien 2012" z cyklu Sephora Hot Trends

Sephora Trend Report 2012_Eric Soto, Maria Niklinska, Anna Galinska, Sephora-001-2014-02-10 _ 11_34_42-75

"Trend Report Jesien 2012" z cyklu Sephora Hot Trends

SephoraTrend Report 2012_podium-004-2014-02-10 _ 11_34_42-75

________________________________________
Sephora to lider sprzedaży rynku kosmetyków selektywnych oraz największa sieć perfumerii na świecie, obecna na polskim rynku od 15 lat. Jest pierwszą na świecie perfumerią, która dzięki wyjątkowej aranżacji wnętrz pozwoliła konsumentom na nieograniczony dostęp do produktów. Sephora jest częścią koncernu Moët Hennessy Louis Vuitton (LVMH), największej na świecie korporacji działającej w sektorze dóbr luksusowych. W segmencie win i alkoholi do portfolio koncernu należą takie marki jak Moët & Chandon, Dom Pérignon, Veuve Clicquot Ponsardin, Krug, Ruinart, Mercier, Château d’Yquem, Hennessy, Glenmorangie, Ardbeg, Vodka Belvedere, 10 Cane, Chandon, Cloudy Bay, Terrazas de los Andes, Cheval des Andes, Green Point, Cape Mentelle, Newton i Wenjun. W segmencie mody i wyrobów skórzanych w portfolio grupy LVMH znajdują się m.in. Louis Vuitton, wiodąca światowa marka luksusowa, a także Céline, Loewe, Kenzo, Givenchy, Thomas Pink, Fendi, Emilio Pucci, Donna Karan, Marc Jacobs, Berluti i StefanoBi. W sektorze perfum i kosmetyków do portfolio grupy należą marki Parfums Christian Dior, Guerlain, Parfums Givenchy, Parfums Kenzo, Perfumes Loewe oraz obiecujące marki kosmetyczne (BeneFit Cosmetics, Make Up For Ever, Acqua di Parma i Fresh). Koncern LVMH jest także właścicielem sieci handlowych oferujących dobra luksusowe, takich jak Sephora, DFS, Le Bon Marché, la Samaritaine i Saks, których palcówki zlokalizowane w Europie, Stanach Zjednoczonych, na Bliskim Wschodzie oraz w Azji. Do działu zegarków i biżuterii LVMH należą TAG Heuer, Chaumet, Dior Jewelry, Zenith, Fred, Hublot oraz De Beers Diamond Jewellers Limited, wspólne przedsięwzięcie z największą na świecie firmą zajmującą się wydobyciem, obróbką i sprzedażą diamentów.

Obecnie Sephora prowadzi blisko 1 800 perfumerii na całym świecie, w tym 91 perfumerii w Polsce.
Od początku swojej obecności na polskim rynku firma konsekwentnie się rozwija i inwestuje w najlepsze lokalizacje swoich perfumerii w wiodących centrach handlowych w największych miastach. Wyrazem uznania dla siły marki Sephora jest dwukrotne przyznanie jej prestiżowego wyróżnienia Superbrands,
a także certyfikatu Quality International. Kolejnym cennym wyróżnieniem dla osiągnięć firmy w branży detalicznej jest nagroda CEE Retail Real Estate Award dla sklepu specjalistycznego o powierzchni powyżej 100 m2. Dzięki wyjątkowej wiedzy i kompetencji swoich pracowników Sephora zapewnia klientom najwyższą jakość obsługi, czego dowodem są przyznane firmie przez konsumentów w 2011 i po raz kolejny w 2012 roku dwa niezwykle cenne wyróżnienia: Godło „Jakość Obsługi” oraz „Laur Klienta”.
Więcej informacji na temat firmy można znaleźć na www.sephora.pl

Dodatkowych informacji udzielają:
Sephora Polska
Sergiusz Osmański, dyrektor artystyczny i PR, sosmanski@sephora.pl, telefon:+48 22 319 52 00

Top