Fashion Week Poland w CNN

Łódź, 9 grudnia 2015

Informacja prasowa

Fashion Week Poland w CNN
FashionPhilosophy Fashion Week Poland jednym z flagowych polskich brandów w programie CNN International pt. „Made in Poland”.
4 grudnia na antenie CNN wyemitowany został specjalny 30-minutowy program prezentujący polskie osiągnięcia w dziedzinach: innowacyjność, kreacja, nauka i technologia. Producenci filmu jako wizytówkę Polski wybrali kilka dziedzin i branż, w których Polacy zasłynęli na świecie. Historycznie przypomniano sylwetki Mikołaja Kopernika, Marii Skłodowskiej Curie, Fryderyka Chopina czy Jana Pawła II. W kolejnych odsłonach prezentowano współczesność: Fashion Week Poland w Łodzi
z sylwetką Violi Śpiechowicz, twórców legendarnej gry Wiedźmin czy międzynarodowej marki Inglot. „Made in Poland” dotarł do 293 milionów domów na całym świecie!
Autorem programu jest Antonia Mortensen, którą wraz z ekipą CNN goszczono w Łodzi podczas XIII edycji Fashion Week. Relacja z tej wizyty znalazła się oczywiście
w programie, w którym bardzo pozytywnie zaprezentowane zostało całe wydarzenie. Samą zaś Łódź przedstawiono jako stolicę przemysłu mody, za którą stoi ponad dwustuletnia historia miasta przemysłu tekstylnego i modowego.
To nie pierwsze międzynarodowe wyróżnienie dla łódzkiego tygodnia mody, które jest jedynym
i najstarszym wydarzeniem regularnie odwiedzanym przez zagraniczne media. Podczas 13 edycji goszczono m.in. Declan Echteld (Vogue Italy), Dina de Fina (Collezioni Donna), Nicolas Gregorieff (Fashion News Life), Marcel Schlutt (Kultblut Magazine), Philippe Pourhashemi (blog Diane Pernet), Antonia Mortensen (CNN) oraz przedstawicieli ambasad i goście innych organizacji Fashion Week z Europy: w tym portugalskiego Moda Lisboa, Fashionclash Maastricht i Lviv Fashionweek.

CNN_1-003-2015-12-10 _ 02_27_28-80

CNN_2-004-2015-12-10 _ 02_27_28-80

tlum_Bartosz_Ka_Nachtigal110-001-2015-12-10 _ 02_27_28-80

VIOLA-SPIECHOWICZ_MIKE_PASARELLA_044-002-2015-12-10 _ 02_27_28-80
W Tym roku kultowy Sportswear Illustrated napisał o polskim fashion week iż jest najważniejszym wydarzeniem w tej części Europy.
Równie entuzjastyczną opinię zamieścił londyński portal Not Just a Label nazywając to największym i najważniejszym polskim wydarzeniem modowym.

https://www.notjustalabel.com/event/fashionphilosophy-fashion-week-poland-autumnwinter-2015

Materiały wideo będące częścią programu „Made in Poland” można obejrzeć na stronie CNNMoney, międzynarodowej sekcji CNN.com
Mecenasem 13 edycji Fashion Week Poland była marka SEAT, wspólnie z którą przeprowadzony został konkurs dla projektantów. Jego laureatką została Waleria Tokarzewska-Karaszewicz. Goście wydarzenia podczas pokazu finału konkursu SEAT obejrzeli zwycięską kolekcję inspirowaną nowymi modelami marki SEAT. Partnerem strategicznym wydarzenia jest Miasto Łódź które od początku wspiera Fashion Week Poland.

Mecenas: Marka SEAT
Patron Strategiczny: Miasto Łódź
Patron Główny: Telewizja TVN
Patroni medialni: Wirtualna Polska, Avanti, Avanti24.pl, Logo, VIVA, VIVA Moda
Sponsorzy: Carlo Rossi, La Luxe Paris, Evian, Etap Sofa, Herbarium, Gatta

Top